午餐篇
刺激過後, 我倆已經有一點點肚餓, 礙於未到食飯時間, 所以我倆決定拿下一張"米奇幻想曲"的FastPass先, 這張FastPass時間係5:30pm, 然後周圍影相, 當然少不了一這座城堡...

開心時間過得特別快, 差不多兩點左右, 開始要食東西la, 為了趕及睇巡遊... 因為站得太耐, 想坐得舒服些, 所以返回美國大街附近有幾間餐廳, 可惜人龍好長, 時間又流逝, 改變初衷, 食快餐"火箭餐廳", 一樣好多人, 祈望快餐流動快, 入到餐廳裡面, 我負責排隊買食物, 我朋友負責找位置, 好快我朋友已經找到位坐下來, 大約2:33pm我已經付左錢, 當天所有食物都有7折試業優惠, 繼續排隊等食物, 等左好耐都無向前行的跡象, 原來迪士尼係無快餐及危機處理, 事原"照燒雞包"太受歡迎, 引致要等5-10分鐘才有, 但工作人員完全無意識去先安排下一個客人, 大家只有繼續等第一位客人完全拿齊食物之後先可以向前行, 最後終於到我, 我對她說:"你有什麼包?拿出來給我就可以.", 終於3:05pm拿到我倆的午餐...


0 Comments:
發佈留言
<< Home